Szukasz pracy?
U nas znajdziesz najlepsze oferty z regionu
Dodaj ofertę pracy
<< Wróć

PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNO-PRAWNYM

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
M. Olsztyn
Praca stała
Administracja publiczna
Zakres obowiązków
- Przygotowywanie wzorów umów, aneksów, porozumień wewnętrznych aktów normatywnych we współpracy z komórkami ZDW oraz Radcą Prawnym
- Współpraca z komórkami/jednostkami merytorycznymi w zakresie przygotowywania odpowiedzi na roszczenia, skargi, wnioski, interpelacje
- Opiniowanie umów, aneksów, porozumień i innych aktów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami
- Przygotowywanie materiałów dotyczących stwierdzonych nieprawidłowości związanych ze stosowaniem prawa w bieżącej działalności ZDW
- Przygotowywanie i rejestr powierzeń obowiązków, pełnomocnictw oraz upoważnień Zarządzeń Dyrektora ZDW
- Planowanie oraz realizacja polityki informacyjnej ZDW
- Przygotowywanie odpowiedzi prasowych, notatek oraz informacji do mediów
- Współpraca z biurem prasowym Urzędu Marszałkowskiego i mediami
- Przygotowywanie materiałów związanych z wystąpieniami Dyrektora ZDW

Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie brutto: od 5 000 zł

Wymagania
- wykształcenie wyższe (w tym licencjat), prawnicze
- doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok stażu pracy o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku
- znajomość procedur administracyjnych, prawa cywilnego oraz prawa zamówień publicznych - doświadczenie w samodzielnym tworzeniu dokumentów, w tym opracowywaniu umów na roboty budowlane, usługi, dostawy itp.
- umiejętność interpretacji zapisów umownych na etapie realizacji umów
- umiejętność organizacji pracy własnej
- łatwość budowania pisemnych wypowiedzi oraz wysławiania się
- samodzielność, rzetelność, dokładność i systematyczność, umiejętność pracy w zespole
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
- umiejętność pracy na komputerze, obsługa programu Microsoft Office
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych
- wymagania pożądane: znajomość prawa budowlanego, procedur FIDIC oraz zagadnień związanych z realizacją procesu inwestycyjnego (inwestycje drogowe)
Opublikowano: 26-02-2024 | ID: 4105